torsdag 7 maj 2009

Tribal Wars script går före Heroes

Idag så struntade jag i skolan. Hade ställt klockan i morse men vaknade och ringde in och sjukskrev mig då jag kände mig så trött och för att lektionen jag skulle ha är en sådan som jag ändå inte gör någonting på. Eller aj fan, nu när jag väl sitter här och skriver så kom jag på att vi kanske skulle ha ett prov. :s Han skrev bara i mailet att vi skulle ha prov någon vecka här framöver men det är mycket möjligt att det var idag. Aschla Paschla.

Hur som helst så sov jag fram till klockan 15:10 idag och satte mig direkt vid Tribal Wars och nördade ett tag. Sedan vid 16:30 så kom min lillasyster in och sade till mig att jag skulle gå med hunden nu på eftermiddagen istället för ikväll idag. Så det var precis vad jag tog och gjorde då och sedan när jag kom tillbaka så käkade jag lite Makaroner och Falukorv till "frukost". När jag hade ätit upp hälften av maten så satte jag igång vattenkokaren och så gjorde jag ordning tea. Men när jag väl hade ätit klart så kände jag mig så tjock och mätt så ville inte ha tea utan ville bara ha en kopp kaffe, så jag tog och hälde ut teat och gick ut på mitt rum och drack lite kaffe som jag hade gjort i ordning innan jag gick med hunden istället.

Sedan så lade jag ner tid och energi på Tribal Wars och på ett Script till Tribal Wars. För tillfället, och har i några dagars tid, har jag haft tre byggnader igång för att byggas i alla byar som inte har resursinkomsterna på 30/30/30 och så bygger jag nästan hela tiden trupper i alla byar som redan har resursinkomsterna maxade. Detta för att jag fortare ska få in massor med resurser, dock så kan jag ju pumpa lite mindre trupper så är ju svagare en tid men kommer få trupper snabbare senare så i slutändan tjänar jag på detta men det är lite riskabelt för tänk om någon vill attackera mig liksom. :s Hehe, nej då. Men jag pumpar tillräckligt med trupper för att kunna försvara mig själv och anfalla andra i alla fall, börjar få några byar som snart är helt fullbyggda så att de enbart behöver använda sina resurser till att skicka till mina andra byar. Otroligt skönt faktiskt. :D

Assar ringde någon gång runt 22:00 och frågade om vi skulle hitta på någonting men jag tackade nej till det erbjudandet då jag hade tänkt sova rätt så tidigt och så hade jag ju fullt upp med Tribal Wars scriptet. Men sedan vid 00:00 ungefär så ångrade jag mig lite för hade precis bestämt att jag kunde lika gärna vara uppe hela natten inatt. Detta dels för att flickvännen kommer hit så att vi kan gå och lägga oss tidigt och jag slipper kanske vara den som somnar sist. =D Och sedan dels för att jag inte var sugen på att sova, var pigg och glad då jag gick upp så sent idag. Så Assar kollade förbi och vi kollade på två avsnitt av Dennis och sedan stack Assar hem för att sova då han skulle upp vid 10 tror jag han sa.

Klockan var nu 02:30 ungefär och jag hade ju hela natten på mig att kolla på ett Heroes avsnitt som jag tänkte se inatt, nu har klockan runnit iväg och är nu 06:10 så jag börjar undra om jag verkligen ska hinna se det där Heroes avsnittet innan jag ska åka till skolan, för när jag inte sovit på natten så måste jag äta frukost innan jag åker till skolan annars blir jag så hungrig att jag nästan svimmar. Eller också är jag bara ett matvrak, hihi. :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida