söndag 3 maj 2009

Kalas för Fern idag

Vintrosa
Igår kväll kom jag ju hem ifrån Vintrosa, som ligger strax utanför Örebro, efter att ha haft lite lagom kul. Jag kom dit med inställningen att folk skulle tro att jag var singel då jag tror att det blir mer party då. Dock var det lite för lite brudar på festen så det blev så att Frida, en tjej från Nora som jag delat säng med en midsommar, hamnade hemma hos min bror och en tjej som heter Ida, hon som hade festen, hade sex med en kille som heter Jens och han hade rivmärken över hela kroppen. Och jag överdriver inte, fy fasen vad rivmärken gossen hade alltså. Vi andra tyckte synd om honom medan han själv verkade vara stollt över dem, och Ida själv hade blåmärken så det gick riktigt hett till. Sedan hade vi en tjej som heter Martina som blev total fast i en kille som heter Burre. Så man kan säga att de tre tjejer som var på festen av helt fast i sina killar så resten av alla killar på festen kände mest att det var för lite brudar. Lite dåligt drag var det på festen och jag tror att det mest beror på att det var lite för lite tjejer faktiskt. Det bör vara rätt så lagom blandat mellan tjejer och killar och absolut inte som här i Vintrosa då alla tjejer valde sin kille rätt tidigt så resten av killarna blev lämande utanför.

Fern hade kalas idag
Imorgon fyller Fern år men han hade sin fest idag så det blev så att jag hamnade där istället för hemma hos pappa som jag först hade tänkt då jag ska vara barnvakt där imorgon kväll. Vi var hemma hos mormor och började med att äta mat och sedan blev det att sitta och snacka skit och dricka lite, det var rätt trevligt precis som det brukar vara. Dock hade inte jag förväntat mig att vi skulle ge oss så tidigt så jag drack så himla lugnt för att inte behöva vara den förste att gå hem men det visade sig att alla skulle snart sticka innan jag ens började bli lite lullig så blev lite besviken. Men men, min bror skulle tydligen ut på krogen om jag förstod rätt och jag själv skulle hem och "sova" då jag lagom tidigt ska hem till pappa i Örebro imorgon. Tänkte gå upp runt klockan 10:00 men nu när klockan redan är 02:00 och jag druckit en del så får vi se vad jag tycker imorgon bitti om att gå upp klockan 10:00 redan. Hehe.

Hur som helst så har själva dagen i sig förutom att vara hos mormor inte vari så värst speciellt. Gick upp klockan 15:50 ungefär och satt mest vid datorn tills jag sedan tog en dusch och sedan stack till mormor på kalaset. Sedan inatt efter att ha blivit hemkörd från Ida i Vintrosa av Fern så följde Fern hem till mig en kortis och så satt vi framför Tribal Wars precis som vi brukar när vi är hemma hos mig. Han stack väl runt halv tre och sedan gick jag rätt snart och lade mig, undrar själv hur jag kunde sova så länge. ;)

Nu är det nog dags att sova, klockan är som sagt 02:00 och jag vill ju komma upp i tid imorgon. Så natti natt alla trevliga läsare och hoppas jag inte stavat fel på för många ställen bara för att jag har en del alkohol i kroppen. =D

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hur kan du skriva att du hade inställningen att folk skulle tro att du var singel, när du skrev i ett utav de första inläggen att du hade tjej?! Patetiskt!

3 maj 2009 kl. 08:53  
Blogger Alexander Stafström sa...

Jo patetiskt kanske man kan tycka att det är men det var så jag kände att jag ville ha det. Dock inte helt att folk skulle tro att jag var singel men jag ville inte att de skulle veta att jag var upptagen, dock när någon frågade så var det ju klart att jag berättade att jag hade flickvän liksom. Dock gick det inge bra med den inställningen från min sida utan jag gick och berättade för alla att jag hade flickvän ändå, så får jobba mer på detta nästa fest om jag inte har så pass tur att älsklingen min följer med och partar.

3 maj 2009 kl. 10:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida