torsdag 23 april 2009

Fortfarande bannad på TW, annars mår jag bra

Ingen framgång gällande min bann på Tribal Wars
Denna dagen har inte varit den roligaste. Den började vid 12:30, tror jag klockan var, då jag gick upp och satte mig vid datorn för att ivrigt kolla om någon tagit bort min bann som jag fick igår natt på Tribal Wars. Dock så var den kvar och jag började bli mer och mer irriterad. Nästan hela dagen har jag ägnat åt att leta information kring vem som bannade mig, varför han bannade mig och hur jag ska göra för att bli av med min banning.

För varje timme som gick hade jag lite mera information angående detta men ändå inget svar på min vädjan som jag skickade in. Det jag hittills fått reda på är väl ungefär att bannen jag fick gällade inte det med att Fern adlade upp helka helt gratis utan att administratören trodde att jag adlat b3sim helt gratis här om dagen., detta var ju absolut inte fallet så jag tycker inte att det borde vara så himla svårt att få tillbaka mitt konto. Bara för att en spelare inte byggt så mycket trupper ska ju inte leda till att jag blir bannad för att de tror att han givit bort byarna gratis. Hur som helst så har jag fått reda på att det är samma person som bannar en spelare som har hand om vädjan som spelaren skickar in, så administratörern som bannade mig måste se till att komma till en dator och läsa min vädjan för att sedan kunna godkänna den och ge tillbaka mig mitt konto. Jag känner tre stycken som har kontakter "där uppe" varav två stycken är/har varit administratörer på andra världar så de har kollat upp läget lite mer åt mig och försökt få tag i personen som bannade mig. Detta är väldigt snällt av dem och lirarna jag talar om är "JockDeRock", "Monte" och "Lalandia". Så ett tack till dem. =) Dock har jag ju inte kommit längre ändå förutom att jag fått veta att det kan dröja upp till 48 timmar innan man får svar på en vädjan, så i värsta fall så får jag vänta tills nästa natt vid 02:00. Dock så förstår ju även jag att 48 timmar var bara en sak som "Nino", som killen som sköter svenska Tribal Wars heter, sa för att det känns som en lovlig tid. Det bör ju inte vara så att de har regler "där uppe" för hur lång tid det får ta innan de svarar på en vädjan liksom. Dock har jag ändå inte fått fram någon inforamtion angående vem det var som bannade mig och heller inte vem som rapporterat in mig, för det borde det vara någon som gjort.

Jag tror inte att administratörerna sitter klockan två på natten och kollar ifall de hittar några misstänkta utan det var nog någon som tyckte att mina poäng ökat väldigt fort och såg sedan att jag tagit över sju stycken byar utan att behöva ingå i någon större strid. Så visst, det ser ju skumt ut liksom men ändå. Jag blir ändå så jävla sur då jag inte har fuskat. Men men, bara vänta tills killen kommer in och kollar min vädjan och sedan beslutar att ta bort min bann, vilket jag verkligen hoppas han gör för annars får jag gå till högre makter med detta. Hehe, fast då kommer det nog ändå vara för sent ungefär.

Btw, precis nu medan jag sitter här och skriver så fick jag reda på att det troligtvis är en administratör vid nick "Gugroj" som har hand om värld åtta som jag spelar i. Med denna information kan jag ju i alla fall ... inte göra någonting mer än innan. Känns ju skitbra. :D Hur som helst så fortsätter jag hoppas, och så bad jag Monte fråga de andra administratörerna som har tillgång till information angående alla världar så att jag kanske ska kunna få tillbaka mitt konto redan idag.

Nu är jag här och redigerar i mitt inlägg, har inte tillräckligt mycket nu information för att skapa ett nytt inlägg. Hur som helst så kom lillkillen Gugroj som har hand om värld åtta in på Skype sa Monte och så skrev han bara "men tar det imorrn, ska sova nu", blir jag irriterad och trött på killen eller vad. Nej fy fasen, här har jag slitit häcken av mig hela dagen och har vänner från Tribal Wars som också slitit för att min bann ska tas bort, men inte då. Så då gick jag in på hitta.se och tog reda på telefonnummer till skaparen av det svenska Tribal Wars och drog iväg ett sms till killen, två mobilnummer stod uppskrivna så skickade till både. Nu känner jag mig som en riktig nörd faktiskt, jag förstår inte egentligen hur jag kan bry mig så otroligt mycket om ett sketet spel men i alla fall. Det är precis vad jag gör, mest för att jag blivit bannad på grund av ett regelbrått som jag inte har begått. Måste dock ta och sova snart då klockan runnit iväg och hunnit bli ett på natten, jag har ju ändå skola imorgon som jag kanske inte borde missa då jag skolkat några fredagar nu den senaste tiden. Men känns så ovärt att åka in tidigt på morgonen och sedan sluta vid 11:30 och bara sitta helt ensam i en timme medan jag väntar på bussen hem. Jag får väl hålla tummarna för att min bann tas bort tidigt imorgon i alla fall så att jag inte halkar alldeles för långt ifrån toppen, för första gången så ligger jag toprankad i början av en värld men så drabbas jag av detta. Nej jag blir så himla irriterad, fasen.

I övrigt
Så har väl dagen varit bra, gick upp vid halv ett som sagt och sedan så har Fern varit här och vi har tagit det lugnt hela dagen. Fern som fuskar på Tribal Wars satt där och hånade mig för att jag blivit bannad när det egentligen är han som borde bli bannad. Hur som helst så kom Jens hem hit på kvällen också, och den skurken hade med sig kakor som han inte ville bjuda på då han skulle spara dem till imorgon så då gick jag ner och handlade två egna kakförpackningar och självklart en dosa snus också. Sedan bryggde jag kaffe och satt där och njöt, ingenting går upp emot lite kaffe och kakor och så en snus efter kaffet. Hehe. ;)

Nu nyss så kollade jag precis klart på Aristocats också, det är ingen dålig film alltså. Hur härlig som helst. Det som är bäst i hela filmen måste vara när den lilla bruna katten, inte kommer jag ihåg katternas namn inte, morrar eller vad den gör. Den spottar och studsar fram, det är så härligt att se.

Just nu så ligger jag här i min soffa helt ensam och lyssnar på Eminem och chattar med tre stycken och försöker få Monte att prata med andra killar "där uppe" som har tillgång till all fakta på alla världar att de ska svara på min vädjan så att min bann kanske kan försvinna redan idag. Vill ju inte hamna för mycket efter ifrån toppen, har redan glidit ner till rank 6 eller 7 medan kontot Fern(Daniel och Jens) ligger på rank 3. Så önska mig lycka till allihopa så får ni höra imorgon om hur det har gått. Om jag inte kommer in senare ikväll och skriver ett till inlägg, detta händer dock enbart om min bann försvinner. ;) Om inte så kommer jag gå och natta mig själv med tårar i ögonen.

1 kommentarer:

Anonymous Sara sa...

Meeeen den lilla bruna katten heter ju Toulouse! Stencool katt! ^^

24 april 2009 kl. 00:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida