torsdag 23 april 2009

Bannad på Tribal Wars!

Igår kväll när jag satt vid datorn så blev jag väldigt irriterad, helt plötsligt när jag satt inne på Tribal Wars så loggades jag ut automatiskt och när jag sedan försökte logga in igen så fick jag meddelande om att jag var permanent avstängd för pushning av konto, pushning är när man givit bort byar gratis till någon annan gratis. Igår så skrev jag in en vädjan till Tribal Wars för att de ska ta bort så att jag inte är bannad längre, dock så har ingenting hänt hittills. Jag har ju byggt upp så jag får in max med resurser, typ pengar, i flera olika byar men har väldigt litet förråd, typ plånbok, i många av dem. När man har fullt med resurser i en by så får man inte in några fler resurser förens man använt sig av resurserna eller skickat iväg dem till någon annan by och jag vill ju inte stå och pumpa resurser ut i luften bara för att en felaktig banning blivit satt på mig.

Brevet jag skrev till support (klicka för att läsa)














Efter mer info kom min komplettering till support.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida